Setem Agong

Posted: April 19, 2012 in perniagaan online
Tags: , ,

Salam ..

Aku tak sangka aku masuk metro ari tu .. hari keluaran setem Agong. 1st time le kiranya pasuk metro pasal setem nie . utk tatapan korang

Rasa terlalu lama dah tak update kat blog nie , aku banyak menghabiskan masa di Facebook . Sebabnya aku lebih tumpukan kepada Group yang baru setahun jagung. Group tu aku wujudkan untuk peminat2 setem Malaysia/Malaya .

Fanpage tu lebih kepada cam na korang nak jual setem dengan cara”bid” . Maksudnya korang post di sana dengan format yang aku sedia kan . Agak mendapat sambutan yang hangat. Korang bleh klik ” Jual beli Stamps” . Join group ini , nanti aku approve kan .

Itu jer utk kali nie , aku baru siap membungkus brg untuk dihantar kepada pembeli setem . for more info SETEM

Jumpa lagi

Comments
  1. my-koleksi says:

    Salam,

    Betul tu….lama sgt kau x update blog ni, aku sentiasa tunggu update pasal setem dari kau. Jgn lupa frame paper ni….hehehe, setem aku belum dapat lagi….aku minta org tolong belikan.

    Nilai setem ini aku jangkakan akn meningkat, nak2 lagi kalau dapat dipasangkan dengan http://my-koleksi.blogspot.com/2012/04/cenderahati-sempena-pertabalan-yang-di.html

    Teruskan update bro

    TQ

Leave a comment