Listing Duit Lama di ebay

Posted: November 24, 2009 in EBAY, perniagaan online
Tags: ,

Salam..

Terlalu sibuk dengan kerja di tapak bina dan sibuk dengan bisnes online dan Offline membataskan aku nak tulis kat sini , tapi untuk bulan nie masih belum ada lagi post aku so , kali  nie aku nak cerita sikit pasal item aku yg di listing di ebay. ITEM aku kali nie macam biasa ler ..kalau tak bukan duit lama aku dan setem aku tu ..

Duit lama nie masa aku dapat tu beli di internet gak le.. boleh tahan harganya. Duit nie duit dari Malaya juga le .. kira aku listing di ebay nie dlm 7 hari , harap ada le yang beli . so nak tau ker duit apa .. nanti aku letak pic dia kat bawah nie ..

Satu lagi masih duit Malaya juga yang aku listing . Harap2 ada yang bid. Kedua-dua nie agak sukar dicari sekarang nie. maybe rakan-rakan yg baca nie ada koleksi macam aku tapi lebih elok . So , simpan elok2 buat koleksi 🙂. nie aku snap masa listing utk tatapan korang.

Oklahitu sahaja untuk kali nie .esok kalau sempat aku akan snap untuk setem baru yang beli hari nie… pe pagi tadi.

Comments
  1. imabiz says:

    dahsyat gak yerk… kumpul peninggalan zaman dulu yerk… bravo la..

Leave a Reply

