Twilight : Masyuk ker ?

Posted: July 22, 2009 in 1, perniagaan online
Tags: , , ,

bella

Salam,

Rasa macan terlalu lama aku tak posting kat blog ni , di sebabkan aku baru abis dengan tender Ktu aku tu , dan bergelut dengan projek aku yang nampak macam deley semakin banyak. Sekarang nie masih dok delay la .. tapi nampak belum ada tanda akan memberi  impak yang baik untuk settle masalah yang ada. Aku harap bos aku akan selesaikan dalam sedikit masa lagi. Aku yakin bos aku akan dapat settle.

bella1

Berbalik ke apa yang aku nak cerita di sini  baru-baru nie aku ada buat kajian pasal keyword twilight (ramai yg dah tahu rasanya) dan banyak ebayer – ebayer guna Supplier Rahsia untuk dapatkan sales di ebay . tapi yang menjadi perhatian aku pasal ” Trading Card ” Twilight sama ada dari inkworks atau NECA.  Aku apa lagi terus membuat pembelian atau bid di ebay . Rupanya mahal juga tradign card twilight nie yer pasal ia hanya keluarkan 5000 keping di seluruh dunia. bayangkan harga dia boleh mencecah ribuan ringgit .

Trading card Edward Cullen khas iaitu dari Inkworks – peiceworks .. yang ada disertakan cebisan baju atau pakaian pelakon boleh cecah 1500 rm sekeping.. perhhhh. biar betul .. tapi memang susah nak daptkan ia kerana dalam 1 kotak trading card Twilight nie terdapat 24 pack . Dalam pack2 tu plak .. hanya 1 jer kad peiceworks .

Apa pun aku sempat membuat pelaburan pasal Trading card nie , aku rasa pelaburan nie berbaloi bilamana bila filem twilight akan di tayangkan tak lama lagi . kalau bukan masa New Moon atau Eclipse boleh jadi masa Breaking Down ker harga dia akan meningkat.

Nie aku sempat amik gambar trading2 card yang aku berjaya bid dan buy now di ebay , boleh tahan juga le harga dia ,

Apa pun aku rasa nie satu pelaburan yang menguntungkan. Apabila nanti ia pasti harganya meningkat berkali ganda.

itu sahaja utk kali nie …

salam ..

Leave a Reply

