Transformers : Revenge of the Fallen

Posted: June 27, 2009 in 1
Tags:

Salam , 

Pasal tajuk post aku kali nie tentunya pasal  movie yang ditunggu oleh ramai peminat Transformers . Semalam sempat juga aku pi menonton wayang cerita nie . Aku rasa nie first time aku tengok ramai gile kat Alor Setar Mall yang dibawakan oleh bigcinemas . Orang berpusu-pusu nak tengok sambungan kisah transformers nie . Sampai jer aku pi amik booking tiket.. takut gak aku kalau tak booking mana tau habis. Nasib baik aku booking.. tiket tayangan pukul 6.00 ptg dah abis sejam yg lalu . 

Cerita dia memang gempak abis .. kepada yg suka pasal robot le .. memang lebih baik dari Transfomers 1 . Banyak aksi-aksi yg mendebarkan . Kira start movie jer  dah menarik dan pastu apa lagi perang jer …  best gila aku rasa ..  pastu plot2 ke plot dia .. dan tak sedar aku bila dah abis dah pukul 8.30 mlm .. betul ke nie ???? 

Huhuhu .. bukan nak promote .. tapi rugi kalau saper tak tengok cerita Transformers : Revenge of the Fallen nie .. nie aku letak link

Comments
  1. AloNg CaPR says:

    Yang pertama dah tengok. Memang puas hatilah. Yang kedua tak lagi.

Leave a Reply

