Apa Newbie patut jual di ebay?

Posted: January 16, 2009 in EBAY
Tags: , , ,

Salam..

Kepada semua yang melawati blog aku nie , mesti korang rasa aku asyik berceloteh hanya pasal ebay sahaja , tidak perkara yang lain . Ia semestinya kerana ia menjadi fokus utama aku dalam menjana wang di internet. Alhamdulillah setakat hari nie , ebay aku semakin berkembang dan aku berharap dan berdoa agar ia terus berkembang dan aku juga dengan semangat aku boleh membantu newbie-newbie yang berminat untuk memulakan bisnes di ebay.

Berbalik kepada perkara asal iaitu ” APA NEWBIE PATUT JUAL DI EBAY? . Ia menjadi satu persoalan dan perkara pokok kepada newbie ebay untuk bersama-sama berkecimpung dalam dunia EBAY sendiri. Cuba korang fikirkan dan lihat disekeliling , aku rasa banyak benda yang boleh di jual .Kenapa tak amik kesempatan untuk di jual di internet. Kalau tak tau korang leh cek di internet , macam cara ada. nie aku snap dari paypal aku untuk tatapan korang.

paypal2

Cara paling mantap untuk menjual di ebay , boleh mulakan melalui menjual dengan cara Dropshipper. Nak tau cam ner semua leh dpt dari teknik sifulan

Sampai jumpa lagi .

Comments
  1. suhaimi says:

    bro, mana lebih untung? jual kat ebay australia ke ebay us?

  2. sila bagi tunjuk ajar untuk jual di ebay ..

  3. Along says:

    Salam bro,
    along nak bagi tips..
    contoh kalau korang ade barang rare, cam duit lame atau barang2 yang unik2..omputih gerenti beli..
    tapi pastikan ambil gambar sejelas mungkin..
    buat auction bid harga rendah dulu contonya usd5..letak auction dalam 3 hari,pastu mesti dapat 1 bid..
    ok, dari satu bid tu yang akan memastikan orang tengok kite nyer barang, dan insyaAllah pastu diorang akan bid dengan bidaan yang lebih tinggi..
    hehe,,..along pun masih baru dalam ebay..
    mohon tunjuk ajar.

  4. imm says:

    bagus2… adakah berbaloi beli panduan and teknik rahsia ebay dr bro saiful?
    harap sgt… bakal graduan yg minat belajar bzns…..

Leave a Reply

