Duit Melaka Tahun 1831 – 1 keping Rooster

Posted: October 19, 2008 in Usahawan Internet
Tags: ,

Salam kepada pelawat setia blog nie , cukup lama aku rasa tidak menulis di blog nie , rasanya  sejak dari bulan puasa hinggalah lepas raya. Sibuk gila sampai tak sempat nak tulis apa pun kat sini. Tapi dalam aku dok sibuk tu , berniaga di ebay aku still jalan. Tapi la nie aku masih fokus dalam setem2 aku tu di samping duit dan wang kertas lama.

Hari nie aku nak cita pasal duit yang aku baru beli tak lain tak bukan duit Melaka Tahun 1831 atau di kenali ngan duit “Rooster”. Duit nie jarangjuga dijumpai dan akunya duit nie dalam kelas VF atau Vedry Fine . nie aku snap photo duit tu utk tatapan korang.

itu jer utk kali nie , nanti aku post plak pasai setem terbaru aku ..

Comments
  1. kadir says:

    berapa nak jual? ini no tel saya , 0137211234

Leave a Reply

