Setem Olympic Beijing 2008

Posted: September 4, 2008 in Usahawan Internet
Tags: ,

Salam

Apa khabar korang semua?  ada bagus ? hmm aku cam biasa jer . minggu nie sibuk skt ngan bos pasal projek aku tu . Projek aku tu dah hampir separuh jalan, nampak ok la … ada lagi setahun cam tu nak abis. Apa pun aku tulis kali nie  masih pasal setem. Setem olimpik yang aku bid di ebay time Olimpic beijing 2008 dah sampai dengan selamatnya hari nie .🙂 . kebanyakkannya mini sheet. Ada pasal lokasi stadium acara-acara dan maskot olimpic di Beijing , China.

Aku pasti setem-setem yang aku berjaya bid di ebay akan bernilai tinggi masa Olimpik 2012 di London nanti. Apa pun ia akan menjadi koleksi bernilai pada masa hadapan nanti . nie aku baru snap photo utk tatapan pengunjung setia aku ..

nie semua setem olimpik Beijing 2008

 

 

 

 

Comments
  1. fnd says:

    assalammualaikum. salam perkenalan. hobi saya pun kumpul setem tetapi tak lah banyak macam saudara punya. kalau tak salah saya pernah nampak nick saudara dalam forum nogold kan? nak tanya dalam sebulan berapa habis untuk beli setem and adakah setem yang tertentu je disimpan.

  2. ammbiz says:

    salam ,

    yea, saya ada juga post di nogold dan carigold… tak tentu dalam sebulan saya spend dalam 100.00 kebawah ikut jenis setem juga le .. buat masa skg saya tumpu untuk malaya setem. Saya beli dan jual di ebay.

    Setem saya simpan atau buat koleksi lebih kepada Labuan dan North Borneo. theme ada juga cam EPL tu dan sheetlet setiap keluaran Malaysia.

  3. hello saya ada setem nak jual
    olimpik L.A 1984 original

    Tq

Leave a Reply

