Setem Football Thematic British

Posted: August 28, 2008 in apa aku tulis yek
Tags:

Salam ,

hari nie aku masih kat rumah sebelum masuk kerja , aku nak pasal post setem aku yang baru sampai iaitu Football Thematic British atau setem tema EPL , cam tu le . Aku dapat setem nie tak sangka plak .. begitu banyak ..  memang bleh buat sebagai setem koleksi . nie aku snap photo pagi2 nie🙂

cam ner ? best tak … huhuhu . kalau yang minat EPL tu leh jadikkan koleksi yang tak ternilai .. itu jer la utk pagi nie . Nak pergi kerja plak nie ..

Comments
  1. usahawankekal says:

    bro comel2 ada yang nak di jual hehe berminat gak lg2 kalo setem MU hehe

  2. ammbiz says:

    salam usahawankekal ,

    berminat ngan Mu nyer setem yek .. ada 4 keping jr ..boleh .. nak beli bape harga?

Leave a Reply

