Setem Sarawak

Posted: September 9, 2008 in Usahawan Internet
Tags: , ,

Salam ,

Per khabar hampa semua? ada masuk blog aku ka ? kalau ada bagusla.. sekarang Blog nie dah Dalam Ranking google PR3 , bleh tahan jugak la. tapi traffic masih ciput. Aku bukan tau sgt pasal SEO-SEO semua tu . Tapi selepas aku post kat sini , cepat gak aku nya di index oleh Google. Itu satu perkembangan yang baik utk Ammbiz Weblog.

Apa yang aku nak cerita pada kali nie , masih pasal setem , huhuhu aku tau ada yang kureng sikit pasal setem ,maybe pasal wang kertas dan duit lama lebih banyak pengikutnya. apa pun apa aku nak cerita nie pasal setem aku yang baru sampai šŸ™‚ .

Setem yang aku maksudkan tak lain dan tak bukan ialah Setem Sarawak , setem sarawak nie dalam tahun 1934 dan tahun 1946 cam tu . Kedua -dua jenis setem nie agak bernilai dalam Malaya Setem.Nie aku snap photo untuk tatapan semua.

Antara setem aku yang sampai dari USA

Setem kali nie di bid ada datang dari Dalam negara dan Luar negara. Bid di ebay kadang2 tension jugak . kena berlawan untuk dapatkan setem yang bernilai. Yang hari tu , setem yang dah dijual (labuan calony) tu harap dah sampai di United Kingdom.

Setem Sarawak tahun 1946


Setem Sarawak tahun 1934

Pada 16 September 2008 nie akan dikeluarkan setem Tengkolok di pejabat Pos malaysia. Jangan lupa dapatkan di pejabat Pos berdekatan.itu sahaja utk kali ni, sibuk nak listing barang di ebay . šŸ™‚ Sampai jumpa lagi

dari

Comments

Leave a comment